BAKIM & ONARIM

Sisteminiz İçin En İyi Bakım ve Onarım Hizmetlerimiz.

 

 

  • Sunucu Performans & Analiz
  • Sunucu Bakım ve Onarım
  • Kurumsal Bakım ve Onarım
  • Periyodik Bakım ve Onarım
  • Sunucu Fiziksel Bakım
  • Network AÄŸ Problemleri Çözümleri
  • Fiber İnternet Network Çözümleri
  • Gshdsl İnternet Çözümleri
  • Adsl İnternet Problem Çözümleri
  • Voip Problem Çözümleri
  • Telefon Santral Problem Çözümleri
  • Güvenlik Kamera Problem Çözümleri

OUTSOURCE (DIŞ KAYNAK) ANLAŞMALI DESTEK

Bilgisayar ve bilgisayar sistemleri şüphesiz hayatımızın vazgeçilmezleri arasında yer almaktadır. Günümüzde Ticari İşletmeler ve Kamu Kurumları işlerinin önemli bir kısmını bilgisayarlar üzerinden gerçekleştirmektedir.

 

İş planlamasının yapılması, bilgi ve veri transferi, iletişim, ürün tanıtım ve pazarlama gibi bir çok faaliyeti bilgisayarlar yardımıyla yapmaktayız.

Fakat tüm bu işleyişin devamı ve mevcut yapının korunması için bilgisayarların dogru kullanımı ve çıkan arıza ya da aksaklıkların hızlı bir şekilde giderilmesi gerekmektedir. Bir çok kurum ve şirket mevcut bilgisayar donanımları ve networklerinin yönetimi için kendi bünyesinde bilgi işlem departmanları oluşturmuş bu departmanlarda teknik personel barındırmaktadır. Bu uygulama kurum ya da işletmedeki işlerin saglıklı bir şekilde devamını, bilgisayar donanımları ve networkün kısmen saglıklı işliyor olmasını saÄglasa da yüksek maliyetli bir çözümdür. Çünkü bir bilgi işlem personelinin hızla degişen teknolojiyi anı anına takip etmesi neredeyse imkansızdır. Teknoloji hızla gelişirken yeni ürünler piyasaya sürülmekte çıkan bu yeni ürünler ile birlikte bilgi işlem personelinin egitim alma ihtiyacı ortaya çıkmaktadır. Bir personelin egitim alması kurum ve işletmeler için hem maliyet hem de zaman kaybına yol açmaktadır.

Zaman içinde kurum ve işletmeler bu uygulamanın maliyetli bir uygulama oldugunun farkına varmış ve içeride bulunan bilgi işlem personeli sayısını düşürerek bir takım konularda profesyonel firmalardan çözüm almayı tercih etmiştir.

Profesyonel destek hizmeti veren bu firmalar bünyelerinde barındırdıkları sertifikalı kalifiye personelleri sayesinde müşterilerine hızlı ve daha az maliyetli çözümler sunabilmektedirler. Destek firmaları yeni çıkan teknolojilerin her birini anı anına takip etmektedirler. Yeni çıkan çözümlerin müşterilere sunabilmesi için öncelikle firmanın bu ürünle ilgili teknik egitimi alması gerekmektedir. Bu sebeple destek firmaları işlerinin devamlılıgını saglamak ve mevcut personellerinde yüksek verim elde edebilmek için bu egitimleri ciddi yatırımlar yaparak personellerine aldırmakta ve bir nevi maliyet paylaşımı yapılmaktadır. Birden fazla konunun uzmanı sertifikalı kalifiye elemanın bir kurum ya da işletme bünyesinde barındırıldıgı düşünülürse kurum ya da işletme her personeli için ayrı maliyet harcayacak ya da birden fazla alanda uzman kalifiye bir personel çalıştırmak isterse çok yüksek bir ücretle çalıştıracaktır.

Bunun yerine destek firmaları bu yüksek ücretleri gögüsleyerek alanlarında uzman personelleri bünyesinde barındırarak firmalara OutSource edebilir ve bu sayede firma hem profesyonel bir firmanın destegini almış olacak hem de daha az maliyetle mevcut ihtiyaçlarını karşılamış olacaktır.

Ücretli çalışan bir personelin aylık ücreti haricinde birçok giderinin oldugu göz önünde bulundurulmalıdır. Yol ücreti, sosyal güvencenin saglanması, aylık ve mesai ücretleri, izin ve kıdem ücretleri gibi bir çok maliyet söz konusudur. Üstelik herhangi bir nedenle işten ayrılan Ya da çıkarılan personelin yerine tekrardan aynı uzmanlık düzeyinde bir personelin bulunması ciddi bir insan kaynakları çalışmasını gerektirecektir.

Tüm bunların yerine profesyonel bir firmadan OutSource personel kiralayabilir, herhangi bir sorun karşısında bir işletme ile muhatap olarak sorunun giderilmesini talep edebilir memnun kalmadıgınız takdirde sözleşmenizi fes edebilir ve ihtiyaçlarına cevap veren başka bir destek hizmetini anında alabilirsiniz.